wtorek, 13 września 2011

Kim jesteś?

Myślę: Kim jesteś? Kim jest osoba, która tu zagląda?
- może Jesteś nastolatkiem/ą, który nie wie "dlaczego właśnie ja"? czyja to wina, że "jestem gruby/a"?
- może dopiero świeżutką Mamą, której ciąży coś niecoś po ciąży?
- może młodym Biznesmenem, który ma wszystko, co zechce, ale nie wie, co zrobić z powiększającym się brzuszkiem?
- może Jesteś sfrustrowaną Kobietą w dojrzałym wieku i chcesz wreszcie odzyskać dawną kondycję?
- a może wesołą Panią w wieku emerytalnym i zamarzyłaś nauczyć się w końcu salsy?


Wiem na pewno, że masz parę cm za dużo w talii, biodrach i udzie, tak?:) No może nawet drugi podbródek i pulchniutkie ręce...I bardzo dobrze! Jesteś tutaj, trafiłaś/łeś do nas tak szybko a może nawet dojrzewałaś/eś do tej decyzji już ponad rok? Świetnie! - zaczynamy od dziś, od postanowienia, że można połączyć przyjemne z pożytecznym:

ODCHUDZIĆ, SPALIĆ to, czego nie chcemy dźwigać i przy tym świetnie się bawić w gronie TAKICH JAK TY!

Znajdziesz u nas to czego szukasz: dobre samopoczucie, utratę kilogramów, wsparcie koleżanek i kolegów oraz instruktorów.


Pojawią się także:
Wymówki, wątpliwości - Czy rzeczywiście schudnę? Czy to forma dla mnie? Czy nadążę za innymi? Czy nie będą źli, że nie nadążam za nimi? Czy nie jestem za stara/ry ? Czy instruktor mnie nie wyrzuci z sali? Czy nauczę się tańczyć ? Czy ten brzuch będzie tak strasznie widoczny w lustrze? 
albo
Nie pasują mi dni..nie pasuje mi miejsce...za drogo...nie mam czasu, nie mam się w co ubrać, nie zdążę...za daleko, nie mam poczucia rytmu, solo czy z partnerem?
Zobacz jakie tańce tańczymy- może odnajdziesz się w którymś z nich?

Jeszcze jakieś inne pytania?:)

Napisz po prostu do nas: zapisy@spalamkaloriewtancu.pl postaramy się odpowiedzieć i pamiętaj, że nie ma obowiązku odchudzania, jeśli dobrze czujesz się ze swoim ciałem to też możesz tańczyć razem z nami !
Nie musisz od razu deklarować się na cały kurs, przyjdź, wypróbuj, czy to forma dla Ciebie.

DO ZOBACZENIA NA PARKIECIE !