poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Czy Ty jesz bez ruchu?



 86 na 100 osób z nadwagą przytyło min. 2 kg jedynie podczas wakacji !!! Jesteś wśród nich?
        

 Znalazłaś/-eś nas? WITAJ w Czarodziejskim Świecie Tańca!
Te Dziewczyny już to zrobiły, oto ich relacje:


HANIA : Bardziej mi "przypasowały" te z Konarskiego, może to kwestia muzyki, a moze tego, ze było nas mniej , lub , ze instruktorka była wyjątkowo "magiczna" :-) /.../odczucia miałam takie - ze, "pewnie zrzuciłam ze dwa kilo" - a przy okazji zaliczyłam  mnóstwo endorfinek :-) Ale miałam farta, ze trafiłam na Twoje zajecia :-)

MARZENA Podoba mi się atmosfera zajęć, czuję się swobodnie w przyjaznym gronie pań ćwiczących i pań instruktorek, które z pasją wykonują to zajęcie. Po zajęciach nie mam zakwasów (ale też się nie forsuję gdy ćwiczę), czuję poprawę elastyczności, większy zakres ruchów, zajęcia świetnie działają na moją rękę po rehabilitacji (miałam zwichniętą rękę, ale już jest ok, a mój fizykoterapeuta wręcz zalecił takie zajęcia z tańcem :)


MAGDA :Wprawdzie więcej było rozgrzewki niż samych tańców, ale jak dla mnie mogą być. W końcu ważne żeby się ruszać./.../Po zajęciach czułam się dobrze. Nic mnie nie bolało. Jest OK.


ANNA Zajęcia były OK. mi odpowiadają. instruktorka super: miła, bardzo ładna, a co najważniejsze - kompetentna, budzi zaufanie - wymaga od nas tyle ile możemy, tempo dostosowane do możliwości ponadpiędziesięciolatek. proporcje ćwiczenia/taniec są dobre- osobiście wolałabym nawet więcej cwiczeń, ale jest dobrze


Informujemy, że przyjmujemy zapisy do grup początkujących jeszcze na październik 2016 r
Wybierz grupę i tańcz, spalaj kalorie w przyjemny sposób!