poniedziałek, 1 maja 2017

Czy dobrze zarządzasz swoimi kaloriami?

Właściwie wszyscy ludzie cieszący się dobrym zdrowiem są zaangażowani w jakąkolwiek formę aktywności fizycznej. Co więcej, osoby aktywne deklarują dobre samopoczucie znacznie częściej niż osoby prowadzące siedzący tryb życia.

Nawet rekreacyjne uprawianie sportu pomaga walczyć ze stresem, obniżonym nastrojem i depresją. Osoby aktywne cechuje znacznie niższe ryzyko zachorowania na choroby przewlekłe a nawet zwykłe przeziębienia.


Jak jednak wybrać odpowiedni rodzaj aktywności dla siebie?

Kiedy wybieramy zajęcia sportowe dla dziecka jest to czysty eksperyment: dziecko polubi to, co wybraliśmy, lub nie. Dzieci, nie mając za sobą żadnych doświadczeń, chętnie próbują różnych dyscyplin. Inaczej jest z nami – dorosłymi. Jeśli właśnie dziś chcesz zacząć się ruszać, ale zaczynasz od zera – przedstawiamy kilka wskazówek, jak zacząć aktywną ścieżkę i pozostać na niej z przyjemnością.


Jeśli czytasz ten tekst zgaduję, że choć raz w życiu pomyślałaś o TAŃCU:) jako formie spalenia kalorii.
Może właśnie ten rodzaj aktywności najbardziej podobał ci się w dzieciństwie. Czy nadal go lubisz? A może jest coś, czego zawsze chciałaś spróbować, ale nie miałaś okazji? Aktywność ruchowa szczególnie dla osób większych ma być przede wszystkim przyjemnością, więc zacznij od tego, co najbardziej cię kręci!

Pomyśl, jaki cel chcesz osiągnąć.
Taniec, oprócz tego, że jest świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ma też przynieść pożądane efekty. Może pomóc schudnąć, poprawić kondycję i wytrzymałość, usprawnić ciało po kontuzji czy zrelaksować.

5 POWODÓW, BY ZACZĄĆ SIĘ RUSZAĆ JUŻ DZIŚ!
Wiadomo, że aktywność fizyczna to zdrowie, lepsza kondycja i dobre samopoczucie. Co jednak kryje się za tymi ogólnikami? Przedstawiam Wam 5 powodów, dla których warto zacząć tańczyć z nami od zaraz.

Życie każdego człowieka nierozerwalnie związane jest z wykonywaniem ruchu, to właśnie ruch jest podstawą funkcjonowania każdego z nas. Każdy człowiek musi się poruszać, by prawidłowo funkcjonować. Regularna aktywność fizyczna i sport są niezwykle ważnym czynnikiem jakości naszego życia, a przede wszystkim podstawą utrzymania dobrego stanu zdrowia, kondycji i prawidłowego rozwoju organizmu.


Jakie dokładnie korzyści przynosi regularna aktywność fizyczna?

  • Zwiększa wydolność układu sercowo-naczyniowego.
  • Wpływa na obniżenie ciśnienia tętniczego krwi, zwiększenie objętości wyrzutowej serca i poprawę elastyczności naczyń krwionośnych, przez co zmniejsza się ryzyko miażdżycy i zapadalność na chorobę niedokrwienną serca.
  • Redukuje o około 20-30% ryzyko udaru mózgu.
  • Poprawia funkcje poznawcze organizmu.
  • Wpływa na polepszenie procesów logicznego myślenia, poprawę koncentracji uwagi oraz pamięć.
  • Jest jedną z najbardziej skutecznych metod leczenie nadwagi i otyłości, wpływa na poprawę przemiany materii.
  • Aktywność fizyczna to niezbędny element zarządzania kaloriami, w którym energia przyjęta wraz jedzeniem jest zużywana przez organizm.
  • Zapobiega rozwojowi cukrzycy typu 2, poprzez zwiększenie wrażliwości tkanek na działanie insuliny, co poprawia jej skuteczniejsze działanie.
  • Regularne ćwiczenia ułatwiają wyrównanie glikemii, zwiększają zużycie glukozy przez pracujące mięśnie, a także mają istotny wpływ na zmniejszenie masy ciała.
Warto pamiętać, że rekomendowana ilość dodatkowej aktywności fizycznej według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia powinna wynosić co najmniej 150 minut tygodniowo.
Dlatego proponujemy regularną aktywność 2 x tygodniu taniec + ćwiczenia dla osób z nadwagą i otyłych. Karnet gwarantujący ciągłość zajęć i Twojej aktywności

 TYLKO 190 zł w MAJU za 8 zajęć w dowolnej dzielnicy
Wałbrzyska 11, poniedziałek, czwartek godz. 19.00
Waryńskiego 9 środa, piątek godz. 19.30, sobota godz 11.00
Białobrzeska 32 wtorek i czwartek godz 17.00
Konarskiego 3 poniedziałek, środa 19.00
INFOLINIA 504 699 512


Obowiązują zapisy: zapisy@spalamkaloriewtancu.pl. Grupa startuje przy min 5 osobach.

Możesz dołączyć do każdej z nich. Instruktor tak prowadzi zajęcia, aby każda osoba miała co robić:) 

niedziela, 19 marca 2017

Witaj na progu wiosny, Kochana Zaokrąglona Babeczko!

Poszukujemy osób takich jak Ty, które mało się ruszają a kochają taniec. Znasz może ten stan, gdy obiecujesz sobie, że ta lekko przesadzona w kalorie kolacja zjedzona w samotności lub ten kolejny pyszny wafelek w czekoladzie będzie tym ostatnim( !) przed...no właśnie, przed czym? czyżby przed decyzją o odchudzaniu?:) Od następnego razu ani razu!

Naszych zajęć nie da się porównać z żadną siłownią, czy też zajęciami typowymi dla seniorów...To nie jest zwykłe odchudzanie. To ODCHUDZANIE W TAŃCU!
Format Spalam Kalorie w Tańcu jest przystosowany dla osób z ograniczeniami ruchowymi, ale kochających  RYTM- TANIEC- MUZYKĘ.
U nas nauczysz się podstawowych kroków i rozpoznawania rytmu takich tańców jak: salsa, samba, bachata, merengue, reggaeton, dancehall, pasodoble, chacha, tango, taniec irlandzki, dworski, hip-hop i wielu innych! Zachwycisz się swoimi biodrami, rękami w ruchu, zrelaksujesz umysł słuchając muzyki. Spalisz 500 kalorii na godzinę w przyjemny sposób:), w grupie osób takich, jak TY.

sobota, 25 lutego 2017

Tłusto, tłusto, oj było tłusto :)

A po tłustym czwartku przyszedł black piątek;-). Zapraszam do poczytania i zastanowienia się, czy jestem gotowa do zmian. My podajemy wędkę- Wy zawieszacie haczyk- razem złapiemy Twój CEL.

„Powiedzieli mi i zapomniałem; zobaczyłem i zrozumiałem; zrobiłem to i nauczyłem się jak.” – Konfucjusz


takie ćwiczenia wykonujemy na naszych zajęciach, dołączysz? dasz radę!


    Poza faktem, że nadwaga jest jedną z wiodących przyczyn zgonów na całym świecie, ma również negatywny wpływ na Twoje poczucie wartości, wydajności i ogólnego samopoczucia. Niezależnie od wysiłków różnych agencji zdrowia i ekspertów żywieniowych na całym świecie, ludzie są coraz grubsi i grubsi. Maksymalnie jedna trzecia ludności w wielu krajach rozwiniętych cierpi na otyłość, a ponad połowa ma nadwagę. Ale jeszcze bardziej przerażające niż to jest fakt, że ludzie zaczęli postrzegać leczenie otyłości jako choroby, nawet w przypadkach, gdy jest to po prostu efekt niezdrowej diety i siedzącego trybu życia. W 2013 roku decyzja Amerykańskiego Stowarzyszenia Medycznego sklasyfikowała otyłość jako chorobę ku ogólnemu zachwytowi publiczności, choć było także kilka oburzonych głosów. Technicznie rzecz biorąc, otyłość jest chorobą, w tym sensie, że zmniejsza się długość życia i pogarsza normalne funkcjonowanie jednostki. W rzeczywistości klasyfikacja ta pozwoliła tysiącom osób otyłych usprawiedliwiać swój "niezdrowy stan", zapewniając im (zbyt łatwo) zachowanie komfortowej etykiety ofiary, bo to uwalnia od osobistej odpowiedzialności i samodzielności, które są niezbędne dla osiągnięcia postępów.
    Są ludzie, którzy są silnie aktywni, ale liczba ta jest równoważona przez ogromną liczbę osób, które są nieaktywne. Tak, to prawda, że ​​wszyscy mają różne tempo metabolizmu, a niektóre z nas mają wyjątkową zdolność przechowywania tłuszczu i mają trudności w codziennym życiu potrząsając nim, podczas, gdy inni spalają tłuszcz bardzo szybko i sprawnie. I to jest również prawdą, że nasze genetyczne uwarunkowania wpływają na nasz skład ciała i zdolność do utrzymania zdrowej wagi. Życie jest niesprawiedliwe: zawsze było i zawsze będzie:) Ale negując własną odpowiedzialność za to, co dzieje się z ciałem nigdy nie polepszy się sprawy - unikanie konfrontacji z błędami, jakie robisz tylko sprawia, że ​​łatwiej Ci unikać zmian.
    Więc ukrywanie się za klasyfikacjami medycznymi i genetycznymi staje się wygodną wymówka, co sprawia, że lepiej akceptujemy rzeczywistość taką, jaka jest. A rzeczywistość jest taka, że ​​przybieranie na wadze to nasza wina i dzieje się tak, jedząc zbyt dużo i mając zbyt mało ruchu. To takie proste, prawda?. Biorąc odpowiedzialność osobistą za utratę niechcianego i niezdrowego tłuszczu robisz pierwszy wielki krok do sukcesu. Jeśli jesteś gotowa, aby stracić zbędne kilogramy i poprawić swoje zdrowie, Twoje podejście do niego powinno być równie proste: mniej wymówek, mniej kalorii, więcej ruchu!

Przyjmujemy zapisy na marzec- mamy nadzieję, że podejmiecie wyzwanie na wiosnę:)
Wola/Śródmieście Miedziana 11
Centrum/Śródmieście Waryńskiego 9
Służew Wałbrzyska 11
Ochota Białobrzeska 32
Bemowo Konarskiego 3
Praga Południe/Gocław Ostrobramska 38a
szczegóły:

LOKALIZACJE Zajęć Spalam Kalorie w TAŃCU w MARCU

warsztaty FIT MIND-kolejna edycja


niedziela, 5 lutego 2017

Wola- Śródmieście tańczy!

UWAGA wiadomość z ostatniej chwili:) NOWA LOKALIZACJA
Wola - Śródmieście

ul Miedziana 11

poniedziałek godz 19.00

środa 19.00


wtorek 18.00

piątek 18.00

Czekają na nas świeżutkie i nowiutkie sale:)
Mamy jeszcze możliwość doboru dni i godzin, nie zwlekaj, robimy to wszystko DLA CIEBIE, abyś mogła się jak najlepiej zorganizować czasowo i dojazdowo!

zapisy@spalamkaloriewtancu.pl