czwartek, 1 grudnia 2016

Mikołajki z Gwiazdą, czyli ....

...zrób sobie exluzywny prezent mikołajkowy zamiast iść na obiad z przystawką i lampką wina do restauracji:),  przyjdź na parkiet pospalać z nami kalorie w Tańcu!


6 GRUDNIA 2016 r zapraszamy Cię na 
Taneczne Mikołajki z Janem Klimentem



link do wydarzenia:



Specjalnie dla nas Jan Kliment przygotuje choreografię, objaśni kroki i pokaże kobiecy styl, który z pewnością przyda Ci się już w nadchodzącym sezonie sylwestrowo -tanecznym! Zabłyśniesz na parkiecie dzięki temu i zachwycisz znajomych i rodzinę gracją i piękną sylwetką w tańcu!
Dlatego 90 minut- bo będzie czas na niezwykłe emocje, kroki, złapanie feelingu w tańcu i ..autografy oraz pytania do Mistrza:)

Zrób sobie prezent na Mikołajki- zasłużyłaś ciężką pracą przez cały rok

-  zobaczysz i doświadczysz, jak pracuje profesjonalny tancerz, jak się porusza jak tańczy, jak dociera do każdej osoby
-  będziesz miała także możliwość spędzenia z nim czasu na żywo i poznania go ciut bliżej
-  to nie tylko nauka tańca, warsztaty pomogą Ci także wypracować fantastyczną sylwetkę, pokonać własne bariery i zwiększyć pewność siebie
-  już po kwadransie na sali poczujesz się wyjątkowo a pod koniec będziesz spełniona i szczęśliwa!


Janek nauczy Cię wyjątkowych kroków, ruchów i choreografii. Po tych zajęciach Twoje ciało nabierze seksownego wdzięku, a Ty nabierzesz odwagi i zaufasz swojemu ciału. Gwarantujemy też, że przy okazji będziesz się świetnie bawić!


Liczba miejsc jest ograniczona.
 Uczestnictwo gwarantuje jedynie zapis mailem lub sms tel 504 699 512 i wpłata 75 zł do 5.12 na konto:
zapisy : zapisy@spalamkaloriewtancu.pl
nr konta: 29 1140 2004 0000 3702 7064 4727

Zapraszamy!

piątek, 7 października 2016

Październik sprzyja depresji- na parkiecie nie poczujesz, co to jest!


Oto grupy początkujące, które wystartowały w X:


STARA OCHOTA NOWA LOKALIZACJA!
The Cuban Place
ul. Białobrzeska 32 (wejście od dziedzińca, pod filarami)
wtorek i czwartek godz 17.00
SKwT dla bardzo początkujących:)

STARE BIELANY
SHO
Kleczewska 38/40
piątek 18.00- SKwT
dla bardzo początkujących:)

ŚRÓDMIEŚCIE
PLATINUM Fitness Club
Waryńskiego 9
środa, piątek 19.30


SŁUŻEW
Centrum Land, Wałbrzyska 11
Hand to Hand
pon 19.00-taniec na trampolinach Jumping Dance XXL

Akademia Isadory
wt 20.00
czw 20.00-
 

sobota 10.00- Poranny Rozruch ze Spalaniem


BEMOWO
ATUT Fitness
Konarskiego 3
środa 20.00

PRAGA 
NOWA LOKALIZACJA!
Skaryszewska 15
wtorek, czwartek 18.00( 19.00)


Możesz dołączyć do każdej z nich. Instruktor tak prowadzi zajęcia, aby każda osoba miała co robić:)

niedziela, 21 sierpnia 2016

Zapisy na Nowy Sezon 2016/2017


Halo, Moja Droga !
Wróciłaś z wakacji i brakuje Ci już ćwiczeń i tańca?
A może postanowiłaś dopiero "coś ze sobą zrobić", pozbyć się zbędnego balastu na bioderkach, udach i w talii?

    Pamiętaj, że 80% pracy dotyczącej sylwetki (niezależnie jaki masz cel treningowy: siłę, masę, sprawność, redukcję tłuszczu) wykonujesz w kuchni, nie w sali treningowej! Bez zmiany nawyków żywieniowych musisz poświęcić wielokrotnie dłuższy czas, aby uzyskać rezultaty. Trenerzy fitness zgodnie mówią: jeśli prowadziłaś siedzący tryb życia - nie możesz trenować codziennie, dwa razy dziennie. Taki trening szybko doprowadzi w najlepszym razie do „wypalenia”, w najgorszym np. do urazu stawów. Zacznij od możliwe najmniejszej ilości treningów w tygodniu np. optymalne są 3-4 sesje, trwające nie dłużej niż 70-80 minut (wraz z rozgrzewką i schładzaniem po treningu). Mocno zalecany jest trening adaptacyjny do wysiłku np. w postaci marszy, jazdy na rowerze lub TAŃCA - prowadzony 4-6 tygodni, 3-4 x w tygodniu po 20-45 minut (czas trwania, intensywność muszą być dobrane pod Twoje możliwości fizyczne)
       
    Trening siłowy pobudza metabolizm, przyczynia się do zwiększenia wrażliwości mięśni na węglowodany (będziesz lepiej tolerować dostarczane węglowodany np. pieczywo, ryż czy kaszę - oznacza to mniejsze odkładanie się tkanki tłuszczowej), poprawia ukrwienie mięśni (lepszy transport składników odżywczych), pozwala lepiej utylizować tkankę tłuszczową.
    A jaki trening najlepiej spala tkankę tłuszczową?

    Trening cardio (zwany inaczej treningiem aerobowym) jest szczególnie polecany osobom, które chcą zmniejszyć masę ciała i pozbyć się tłuszczu. Ćwiczenia aerobowe opierają się na spalaniu tłuszczu przy udziale dużej ilości tlenu. Na wstępnie energia z której korzystamy pochodzi głównie z glikogenu mięśniowego, jednak już po około 20 minutach zapas glikogenu się kończy, a nasz organizm zaczyna pozyskiwać energię z tkanki tłuszczowej (właśnie dlatego trening aerobowy jest tak skuteczny przy spalaniu tłuszczu).

    Przykładem treningu cardio do wykonania na siłowni (lub w domu) jest bieg na bieżni, jazda na rowerku stacjonarnym, ćwiczenia na stepperze, bieg na orbitreku, czy skoki na skakance...iii TANIEC na sali ! Podobne ćwiczenia można wykonywać na świeżym powietrzu, np. biegając po parku lub jeżdżąc rowerem.

    Jeśli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej w skali tygodnia należy odpowiednio rozplanować wysiłek:
2 x trening siłowy + trening aerobowy (np. taniec, rower, bieżnia)
2x marszo-biegi/my polecamy z kijkami/ lub bieganie trwające po 15-20 minut (zależy od czasu trwania treningu adaptacyjnego i w konsekwencji formy jaką posiadasz).



piątek, 5 sierpnia 2016

Taniec na trampolinach jumping frog, czyli JUMPING DANCE XXL- NOWOŚĆ!

Zapraszamy na zajęcia taneczno-fitnesowe na trampolinach- jedyne w Warszawie, a może i w Polsce dla osób w rozmiarze 40+ . 
Jeśli poszukujesz nowych form ruchu dołącz do nas. Trampoliny sa wytrzymałe i bardzo przyjazne, nie obawiaj się kontuzji- nad wszystkimi ćwiczeniami czuwa wykwalifikowana Instruktorka Patrycja Bączek ze szkoły tańca Hand to Hand.

Siedzisz? Patrzysz? Czytasz? Piszesz? -WSTAŃ i SKACZ
W ramach Wakacyjnej Akademii Przyjemnego Odchudzania zapraszamy dziś na trening na trampolinach wszystkie osoby z nadwagą i otyłe. Intensywność, tempo dostosowane do osób większych. Trampoliny Jumping Frog są testowane i sprawdzone
Dlaczego warto z nami ćwiczyć ?
1. Skakanie to dobry trening kondycyjny 
2. Zwiększa gibkość i koordynację ruchową 
3. Wzmacnia i kształtuje sylwetkę 
4. Skuteczny sposób na utratę kilogramów 
5. Zmniejsza poziom stresu i odpręża 
Zapraszamy! 
Miejsce:
Szkoła Tańca Hand to Hand w każdy poniedziałek godz. 19.00, Wałbrzyska 11/Centrum Land, budynek A/ I piętro:)
zapisy@spalamkaloriewtancu.pl
Zobacz co się działo na naszych zajęciach!
i jeszcze parę fotek:) od zadowolonych Uczestniczek-
Spróbuj i TY! Jeśli na pierwszych zajęciach zrezygnujesz po 15 minutach- nie zapłacisz ani złotówki:) 








 Na zajęciach Jumping Dance XXL możesz mieć na liczniku po każdej godzinie 700 kalorii mniej!