środa, 19 września 2018

Do której grupy Spalających dołączysz?

Mamy przyjemność poinformować, że 20 września startuje GRUPA WILANÓW


a już w poniedziałek 24 września- GRUPA ŚRÓDMIEŚCIE


Pozostałe grupy czekają aż się zapiszesz:)

URSYNÓW- Hawajska 15, (przy metrze Imielin, vis a vis KEN Center)
środa, piątek  18.00 ( możliwa późniejsza godzina np wt, czw 20.00)


ŻOLIBORZ - Przasnyska 6B( wejście C)
pon, sr 17, 18.00,
wt, czw 18.00,
pt 18, 19


BEMOWO- Konarskiego 3 ATUT
poniedziałek, środa 18.00, piątek 19.00

Obowiązują zapisy: zapisy@spalamkaloriewtancu.pl. Grupa tańczy i ćwiczy przy min 5 osobach.


ZAPRASZAMY!

środa, 12 września 2018

Nie tyj już więcej...zacznij z nami tańczyć

Zapisy na nowy sezon 2018/2019 zajęć taneczno-ruchowych dla osób z nadwagą i otyłych Spalam Kalorie w Tańcu rozpoczęte!


Po wakacjach pełnych swobodnych wyborów, także tych żywieniowych, czas na spalanie kalorii:) Dlaczego nie robić tego w przyjemny sposób, przy muzyce?:)

Być może myślisz, że bycie szczupłą to nie Twoja "bajka"? :) ..a może po prostu chcesz poczuć się lepiej? Fałdki nie ułatwiają życia, zwłaszcza gdy jest ich kilka:) Z pewnością wiesz coś o tym! W grupie z osobami o podobnych problemach ćwiczy się przede wszystkim milej i przyjemniej. Krótka rozgrzewka, kilka ćwiczeń pomocnych w tańcu i krótki układzik choreograficzny oraz końcowe rozciąganie to jest to, czego możesz oczekiwać na naszych zajęciach. Dlaczego taniec?-odpowiedź przygotowałam w załączniku" Taniec zmienia wszystko"-.Jak to zrobić, by zgubić niechciane kilogramy? Także w motywującym artykule Kaizen, czyli metoda małych kroków.-załącznik pdf "Filozofia kaizen"

Może zainspirują i Ciebie, moja Droga.

Zajęcia są dla osób z BMI > 25 i z ograniczeniami ruchowymi. Wieku nie sprawdzamy:)

Na początek wybierz lokalizację, napisz do nas maila zapisy@spalamkaloriewtancu.pl lub sms 504 699 512

MAŁY KARNET( 4 kolejne zajęcia w grupie)

DUŻY KARNET( 8 kolejnych zajęć w grupie)

Wpłata do 15 września, a jeśli nigdy nie byłaś u nas możesz wybrać się na pojedyncze zajęcia. Instruktor tak prowadzi zajęcia, aby każda osoba miała, co robić:)

START- zajęcia pokazowe TYLKO 25 zł - 17 września 2018 r o godz. 19.00 w Millenium Plaza, 4 piętro.

Czekamy na Ciebie na sali tanecznej!

Masz pytania? - INFOLINIA 504 699 512

Pojedyncze zajęcia- 35 zł

Duży karnet- 2 x tyg- 200 zł

Mały karnet- 1 x tyg-120 zł



ŚRÓDMIEŚCIE- Al. Jerozolimskie 123 a - Millenium Plaza ( okolice pl Zawiszy),
poniedziałek, środa 18.00
środa, piątek 19.00


WILANÓW- róg Kostki Potockiego i Vogla
wtorek, czwartek 19.00


URSYNÓW- Hawajska 15, (przy metrze Imielin, vis a vis KEN Center)
środa, piątek  18.00


ŻOLIBORZ - Przasnyska 6B( wejście C)
pon, sr 17, 18.00,
wt, czw 18.00,
pt 18, 19


BEMOWO- Konarskiego 3 ATUT
poniedziałek, środa 18.00, piątek 19.00

Obowiązują zapisy: zapisy@spalamkaloriewtancu.pl. Grupa tańczy i ćwiczy przy min 5 osobach.


ZAPRASZAMY! 

poniedziałek, 1 maja 2017

Czy dobrze zarządzasz swoimi kaloriami?

Właściwie wszyscy ludzie cieszący się dobrym zdrowiem są zaangażowani w jakąkolwiek formę aktywności fizycznej. Co więcej, osoby aktywne deklarują dobre samopoczucie znacznie częściej niż osoby prowadzące siedzący tryb życia.

Nawet rekreacyjne uprawianie sportu pomaga walczyć ze stresem, obniżonym nastrojem i depresją. Osoby aktywne cechuje znacznie niższe ryzyko zachorowania na choroby przewlekłe a nawet zwykłe przeziębienia.


Jak jednak wybrać odpowiedni rodzaj aktywności dla siebie?

Kiedy wybieramy zajęcia sportowe dla dziecka jest to czysty eksperyment: dziecko polubi to, co wybraliśmy, lub nie. Dzieci, nie mając za sobą żadnych doświadczeń, chętnie próbują różnych dyscyplin. Inaczej jest z nami – dorosłymi. Jeśli właśnie dziś chcesz zacząć się ruszać, ale zaczynasz od zera – przedstawiamy kilka wskazówek, jak zacząć aktywną ścieżkę i pozostać na niej z przyjemnością.


Jeśli czytasz ten tekst zgaduję, że choć raz w życiu pomyślałaś o TAŃCU:) jako formie spalenia kalorii.
Może właśnie ten rodzaj aktywności najbardziej podobał ci się w dzieciństwie. Czy nadal go lubisz? A może jest coś, czego zawsze chciałaś spróbować, ale nie miałaś okazji? Aktywność ruchowa szczególnie dla osób większych ma być przede wszystkim przyjemnością, więc zacznij od tego, co najbardziej cię kręci!

Pomyśl, jaki cel chcesz osiągnąć.
Taniec, oprócz tego, że jest świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ma też przynieść pożądane efekty. Może pomóc schudnąć, poprawić kondycję i wytrzymałość, usprawnić ciało po kontuzji czy zrelaksować.

5 POWODÓW, BY ZACZĄĆ SIĘ RUSZAĆ JUŻ DZIŚ!
Wiadomo, że aktywność fizyczna to zdrowie, lepsza kondycja i dobre samopoczucie. Co jednak kryje się za tymi ogólnikami? Przedstawiam Wam 5 powodów, dla których warto zacząć tańczyć z nami od zaraz.

Życie każdego człowieka nierozerwalnie związane jest z wykonywaniem ruchu, to właśnie ruch jest podstawą funkcjonowania każdego z nas. Każdy człowiek musi się poruszać, by prawidłowo funkcjonować. Regularna aktywność fizyczna i sport są niezwykle ważnym czynnikiem jakości naszego życia, a przede wszystkim podstawą utrzymania dobrego stanu zdrowia, kondycji i prawidłowego rozwoju organizmu.


Jakie dokładnie korzyści przynosi regularna aktywność fizyczna?

  • Zwiększa wydolność układu sercowo-naczyniowego.
  • Wpływa na obniżenie ciśnienia tętniczego krwi, zwiększenie objętości wyrzutowej serca i poprawę elastyczności naczyń krwionośnych, przez co zmniejsza się ryzyko miażdżycy i zapadalność na chorobę niedokrwienną serca.
  • Redukuje o około 20-30% ryzyko udaru mózgu.
  • Poprawia funkcje poznawcze organizmu.
  • Wpływa na polepszenie procesów logicznego myślenia, poprawę koncentracji uwagi oraz pamięć.
  • Jest jedną z najbardziej skutecznych metod leczenie nadwagi i otyłości, wpływa na poprawę przemiany materii.
  • Aktywność fizyczna to niezbędny element zarządzania kaloriami, w którym energia przyjęta wraz jedzeniem jest zużywana przez organizm.
  • Zapobiega rozwojowi cukrzycy typu 2, poprzez zwiększenie wrażliwości tkanek na działanie insuliny, co poprawia jej skuteczniejsze działanie.
  • Regularne ćwiczenia ułatwiają wyrównanie glikemii, zwiększają zużycie glukozy przez pracujące mięśnie, a także mają istotny wpływ na zmniejszenie masy ciała.
Warto pamiętać, że rekomendowana ilość dodatkowej aktywności fizycznej według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia powinna wynosić co najmniej 150 minut tygodniowo.
Dlatego proponujemy regularną aktywność 2 x tygodniu taniec + ćwiczenia dla osób z nadwagą i otyłych. Karnet gwarantujący ciągłość zajęć i Twojej aktywności

 TYLKO 190 zł w MAJU za 8 zajęć w dowolnej dzielnicy
Wałbrzyska 11, poniedziałek, czwartek godz. 19.00
Waryńskiego 9 środa, piątek godz. 19.30, sobota godz 11.00
Białobrzeska 32 wtorek i czwartek godz 17.00
Konarskiego 3 poniedziałek, środa 19.00
INFOLINIA 504 699 512


Obowiązują zapisy: zapisy@spalamkaloriewtancu.pl. Grupa startuje przy min 5 osobach.

Możesz dołączyć do każdej z nich. Instruktor tak prowadzi zajęcia, aby każda osoba miała co robić:) 

niedziela, 19 marca 2017

Witaj na progu wiosny, Kochana Zaokrąglona Babeczko!

Poszukujemy osób takich jak Ty, które mało się ruszają a kochają taniec. Znasz może ten stan, gdy obiecujesz sobie, że ta lekko przesadzona w kalorie kolacja zjedzona w samotności lub ten kolejny pyszny wafelek w czekoladzie będzie tym ostatnim( !) przed...no właśnie, przed czym? czyżby przed decyzją o odchudzaniu?:) Od następnego razu ani razu!

Naszych zajęć nie da się porównać z żadną siłownią, czy też zajęciami typowymi dla seniorów...To nie jest zwykłe odchudzanie. To ODCHUDZANIE W TAŃCU!
Format Spalam Kalorie w Tańcu jest przystosowany dla osób z ograniczeniami ruchowymi, ale kochających  RYTM- TANIEC- MUZYKĘ.
U nas nauczysz się podstawowych kroków i rozpoznawania rytmu takich tańców jak: salsa, samba, bachata, merengue, reggaeton, dancehall, pasodoble, chacha, tango, taniec irlandzki, dworski, hip-hop i wielu innych! Zachwycisz się swoimi biodrami, rękami w ruchu, zrelaksujesz umysł słuchając muzyki. Spalisz 500 kalorii na godzinę w przyjemny sposób:), w grupie osób takich, jak TY.